Brezplačna dostava za zneske nad 89,99 €!
Personal menu
Išči

Dostava i vrnitev

Način in stroški dostave

Naročeno blago vam bomo s hitro dostavo dostavili na vaš izbrani naslov v roku 7 delovnih dni od trenutka potrditve dobavljivosti naročenih artiklov, razen če dostavna služba predpiše poseben urnik dostave, ki velja na vaš naslov.

Strošek dostave se zaračuna 6€ za naročila manj kot 89,99€. Za vsa naročila, katerih vrednost je višja od 89,99€, se strošek dostave ne zaračuna. Storitve se samodejno zaračunajo v košarici.

Način vložitve reklamacije potrošnikov

Spodaj vas obveščamo o tem, kako vložiti pritožbo potrošnikov. V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov lahko pritožbo na kakovost naših storitev vložite pisno na naslov; Ulla stil d.o.o., Av. Dubrovnik 16, 10 000 Zagreb ali po e-pošti na info@ullapopken-croatia.hr

Vračilo blaga

V primeru, da se kupljeni artikel ne odzove, ga je možno zamenjati ali zahtevati vračilo kupnine. Zahtevek za vračilo blaga je treba poslati skupaj z blagom na naslov:

Ulla stil d.o.o Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvaška

Z izpolnjenim obrazcem za vračilo kupnine je potrebno poslati kopijo osebne izkaznice in kartice računa (z vidno številko IBAN). Kupec vrne blago prodajalcu na lastne stroške. Če je vrnjeno blago nepoškodovano, torej originalne etikete niso bile odstranjene in so v originalni embalaži, je možna zamenjava izdelka (glede na pogoje njegove izvedbe) ali vrnitev sredstev na račun kupca. Če blago ni v ustreznem stanju, če so bile etikete odstranjene, ni v originalni embalaži ali je bilo prepeljano, vračilo ni možno. Zahtevo za vračilo blaga je treba poslati skupaj z blagom v 14 dneh po prejemu pošiljke. Če se vsebina pošiljke ne ujema z naročilom, pošiljko vrnete na naše stroške, mi pa vam na naše stroške pošljemo ustrezen izdelek.

Zamenjava blaga

Zamenjava blaga je možna za vse artikle v 14 delovnih dneh od prejema pošiljke. Zahtevo za zamenjavo blaga je treba skupaj z blagom poslati na naslov:

Ulla stil d.o.o Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvaška

Kupec izbere, ali želi izdelek zamenjati za enak izdelek druge velikosti ali barve ali za popolnoma nov izdelek. Zahtevo za zamenjavo blaga je treba poslati skupaj z blagom v 14 dneh od prejema pošiljke. Kupec krije stroške pošiljanja blaga Prodajalcu.

Če je vrnjeno blago nepoškodovano (originalne etikete niso odstranjene, so v originalni embalaži), se kupcu pošlje izdelek druge velikosti ali barve ali popolnoma nov izdelek. Če je vrednost nadomestnega artikla manjša od 89,99€, se naročniku zaračuna poštnina v višini 6€ za pošiljanje nadomestnega artikla. Če je vrednost nadomestnega artikla višja od 89,99, stroške pošiljanja nadomestnega artikla krije prodajalec. Če blago ni v dobrem stanju, če so etikete odstranjene, niso v originalni embalaži ali obrabljene, zamenjava ni možna.Če je nov izdelek večjo vrednost od prvo kupljenega, je kupec dolžan plačati razliko naslednjič, ko bo blago prevzeto. Če je vrednost novega izdelka manjša od prvotno kupljenega, je prodajalec dolžan kupcu vrniti razliko v roku 30 dni s plačilom na račun kupca (kupec je dolžan poslati kopijo računske kartice z vidnim IBAN-om). številka).

 

Pritožbe

Kupec ima pravico do pritožbe. Pritožbe se pošiljajo pisno ali na e-poštni naslov info@ullapopken-croatia.hr z naslovom; PRITOŽBA, št. naročila. Kupec je dolžan izdelek v dogovorjenem roku vrniti prodajalcu na dogovorjeni naslov. Reklamacija je veljavna, če izpolnjuje pogoje za pritožbo v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih in Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec je dolžan izdelek zamenjati ali kupcu vrniti celoten plačani znesek v 15 dneh po prejemu veljavne reklamacije.

Spletna platforma za reševanje potrošniških sporov (Platforma ORS)

člen 14(1) Uredbe (EU) št. 524/2013. Spletno reševanje potrošniških sporov, ki velja od 9. januarja 2016, določa obveznost trgovcev s sedežem v Evropski uniji, ki sodelujejo pri pogodbah o spletni prodaji ali storitvah in spletnih trgih s sedežem v Uniji, da so lahko dostopni. na svoji spletni strani posredujejo elektronsko povezavo do platforme ORS.

Spletna platforma za reševanje sporov (ORS) – povezava: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage